• Обадете ни се : 0878 951 552 | ‎032 207 343

  • Email : office@aluplastic.bg

Количка

Поръчка и доставка

Колко ще ми струва доставката и как мога да платя

  1. Позвъняваме Ви за потвърждение по телефона
  • На същия работен ден: при поръчки направени преди 16:00ч
  • На следващия работен ден: при поръчки направени след 16:00ч, през уикенда или по време на официални празници

Потвърждаването се състои от кратко телефонно обаждане, с което да се уверим, че сте наясно с детайлите на поръчката и да ви кажем кога ще я получите.

Поръчките направени в петък след 16:00 часа, както и тези от събота и неделя или официални празници, се обработват в първия работен ден, и ще получите според избраната куриерска услуга.

Полезно: На посочения от вас e-mail за комуникация автоматично ще получите и копие от поръчката си.

  1. Подготовка и опаковане на поръчката
  • До 1-2 работни дни: налични за поръчка стоки
  • До 1-4 работни дни: стоки тип „Със заявка”

Ако разполагаме с цялата стока по поръчката в един от складовете ни най-често я изпращаме в деня на потвърждаването. Ако се наложи да съберем стоката от два или повече склада, изпращането може да се забави с един до два работни дни. В този случай ще ви уведомим в кой ден ще получите поръчката си.

  1. Изпращане и доставка на поръчката

Вашата поръчка изисква време за обработване и отнема време за доставка. Времето за обработване може да е различно за всеки артикул.

Доставяме поръчки за град София до един работен ден. За поръчки за страната времето е обикновено от един до три работни дни в зависимост от избраната куриерска услуга.

Приемат се и се доставят поръчки в рамките на Република България.

Разходите за доставката са за сметка на клиента.

Цената на доставка се изчислява в зависимост от:

  • 1. Населеното място, до което ще бъдат изпратени стоките
  • 2. Избраният тип куриерска услуга
  • 3. Теглото и обема на стоките
  • 4. Избраният куриер

След консултация с избраната, от Вас куриерска фирма ще Ви уведомим по телефона за срока и стойността на доставката.

ВАЖНО!) От 21.01.2019 год. вкл., Еконт Експрес въведе такса „Разпореждане“ от 3,30 лева с вкл. ДДС, която се прилага при следните разпореждания, когато пратката е била вече изпратена към получател:

  • промяна на начина на доставка – с куриер на адрес, до офис на Еконт или чрез Еконтомат;
  • промяна на избрания адрес за доставка;
  • промяна на офис на Еконт или Еконтомат, от който сте избрали да бъде получена пратката;
  • промяна в данните на получателя – име / фирма, контактна информация, адрес;

(ВАЖНО!) Таксата се прилага само ако:

  • промяната е в рамките на същото населено място;
  • промяната е разпоредена след направен опит за доставка – получател е бил потърсен по телефон или на адрес;
  • офисът за доставка е различен от първоначално избрания;
  1. Начин на плащане – наложен платеж

Плащате в брой дължимата сума в момента на доставка от куриера. В зависимост от избраната от вас опция, можем да изпратим пратката с поръчката до адреса Ви или до офис на куриера.

Еконт Експрес дава възможност за проверка на пратката преди приемането.

 

За потребители

При спор, който не може да бъде решен съвместно с избрания онлайн магазин, можете да използвате сайта ОРС. Всички продукти в страницата подлежат на актуализация. Информацията в страницата може да бъде променяна по всяко време, като не е задължително промените да бъдат анонсирани в страницата.

ПОРЪЧКА И ДОСТАВКА

УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ