Поръчка и доставка
Колко ще ми струва доставката и как мога да платя
- Позвъняваме Ви за потвърждение по телефона
- На същия работен ден: при поръчки направени преди 16:00ч
- На следващия работен ден: при поръчки направени след 16:00ч, през уикенда или по време на официални празници
Потвърждаването се състои от кратко телефонно обаждане, с което да се уверим, че сте наясно с детайлите на поръчката и да ви кажем кога ще я получите.
Поръчките направени в петък след 16:00 часа, както и тези от събота и неделя или официални празници, се обработват в първия работен ден, и ще получите според избраната куриерска услуга.
Полезно: На посочения от вас e-mail за комуникация автоматично ще получите и копие от поръчката си.
- Подготовка и опаковане на поръчката
- До 1-2 работни дни: налични за поръчка стоки
- До 1-4 работни дни: стоки тип „Със заявка”
Ако разполагаме с цялата стока по поръчката в един от складовете ни най-често я изпращаме в деня на потвърждаването. Ако се наложи да съберем стоката от два или повече склада, изпращането може да се забави с един до два работни дни. В този случай ще ви уведомим в кой ден ще получите поръчката си.
- Изпращане и доставка на поръчката
Вашата поръчка изисква време за обработване и отнема време за доставка. Времето за обработване може да е различно за всеки артикул.
Доставяме поръчки за град София до един работен ден. За поръчки за страната времето е обикновено от един до три работни дни в зависимост от избраната куриерска услуга.
Приемат се и се доставят поръчки в рамките на Република България.
Разходите за доставката са за сметка на клиента.
Цената на доставка се изчислява в зависимост от:
- 1. Населеното място, до което ще бъдат изпратени стоките
- 2. Избраният тип куриерска услуга
- 3. Теглото и обема на стоките
- 4. Избраният куриер
След консултация с избраната, от Вас куриерска фирма ще Ви уведомим по телефона за срока и стойността на доставката.
ВАЖНО!) От 21.01.2019 год. вкл., Еконт Експрес въведе такса „Разпореждане“ от 3,30 лева с вкл. ДДС, която се прилага при следните разпореждания, когато пратката е била вече изпратена към получател:
- промяна на начина на доставка – с куриер на адрес, до офис на Еконт или чрез Еконтомат;
- промяна на избрания адрес за доставка;
- промяна на офис на Еконт или Еконтомат, от който сте избрали да бъде получена пратката;
- промяна в данните на получателя – име / фирма, контактна информация, адрес;
(ВАЖНО!) Таксата се прилага само ако:
- промяната е в рамките на същото населено място;
- промяната е разпоредена след направен опит за доставка – получател е бил потърсен по телефон или на адрес;
- офисът за доставка е различен от първоначално избрания;
- Начин на плащане – наложен платеж
Плащате в брой дължимата сума в момента на доставка от куриера. В зависимост от избраната от вас опция, можем да изпратим пратката с поръчката до адреса Ви или до офис на куриера.
Еконт Експрес дава възможност за проверка на пратката преди приемането.